En väldigt bra torsdag!

Värst vad det hoppar, ena veckan skriver jag här hela tiden, andra veckan nästan aldrig. Antar att det är så i det vanliga livet. Ser det nästan bara sunt också att man inte hela tiden sitter vid datorn;) Har de senaste dagarna varit mycket skola och plugg. Men ändå en härlig vecka! I helgen händer det mycket roligt :) Ser fram emot det! Imorgon ska jag spendera dagen med att städa lite och baka inför kvällen. Har lovat mina kära gäster att baka goda kakor till dem;) De är kända vid det här laget;) Haha! Men bara roligt det :)
 
Ikväll har Mikael varit här och hälsat på :) Vi alla tre var glada över det! Inte så mycket man träffats nu det senaste, så det var verkligen på tiden! Vi bjöd honom på mat :) Det tyckte vi han mer än väl var värd eftersom han hjälpte Alfred med att laga bilen för någon vecka sen. De kämpade som bara den! Så det var jättekul att kunna ge tillbaka genom en otroligt god middag:) Fläskytterfilé, potatiskaka, rosépepparsås och en stor sallad! Mums :) Vi alla var mätta och nöjda efteråt! Hoppas på att det blir en favorit i repris snart  igen :)
 
Otroligt fin höstbild tagen av mig :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0