En helt vanlig måndag - start på veckan.

Idag vaknade man upp med att det spöregnade utanför fönstret :( Dagen innan var det ju så fint! Hoppas på att det blir bättre imorgon! Älskar verkligen de dagarna då det är vackert höstväder och man bara njuter! Mer sånna tack!
 
Har pluggat en del idag, sen krånglade min dator, så då gav jag upp för dagen. Får bli ny tag imorgon. Annars har de verkligen varit en chill dag. Ser ut som hej kom och hjälp mig hemma. Även med mig. Ny tag med både mig och hem imorgon känner jag. Haha!
 
Har gått och dragit på mig något konstigt i luftrören tror jag! Började nu ikväll:( Hoppas på att det bara var något konstigt och att det går över imorgon. För detta är skrämmande. Kan inte riktigt andas ordentligt :/ Läskigt!
 
Idag lagade Alfred maten helt själv, utan mig. Var så hängig så orkade inte hjälpa:( Fy mig! Däremot orkade jag äta;) Hehe! Superdupermegagottigt var det! Namnam! Mums! You name it! Blev Köttfärslimpa fylld med mozzarella och soltorkade tomter med strips och tzatsiki + sallad! Fy sjutton vad gott! Tog mig till himlen och tillbaka. Mer sånna fullträffar till middagar tack :)
 
Mer sånna här dagar tack, när man kan ta fin höstbilder! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0