Yeey!

Wooohoo! Fick reda på att min inlämning om Essän var godkänd, bara ett arbete till som jag måste få reda på hur det gick med. Får hämta ut den imorgon eller på onsdag. Det står att jag är godkänd på hela kursen redan, då måste den väl vara godkänd eller? Aja! Får jag komplettering gör väl det ingenting, det fixar man snabbt och lätt. Men nu blev jag allt nyfiken! Får hålla mig tills jag hämtar den. Vill ju inte att polisen griper mig för att jag bryter mig in på skolan bara för att se ett resultat på ett arbete, hehe ;) Nu får vi allt hoppas att tentan går bra på onsdag också! Har pluggat som en tok det senaste nu. Vill ha den gjord så jag kan ta det lugnt sen.
 
Fick reda på idag också att jag kom med i en Buzzador kampanj om Dove. Kommer få hem lotion från Dove och sen lämna ut prover! Första gången jag är med i en kampanj via Buzzador, så det är kul! Vill du också gå med i det och ha chans om att vara med i kampanjer, så är det bara att besöka deras hemsida och skriva in dig där :) Ser fram emot att få hem dem nu! :)
 
Det har snöat idag för första gången för säsongen (som jag har sett)!! Glädjeskuttade runt i lägenheten förut! Nu är min nästa önskan att snön lägger sig och inte smälter bort! Vill kunna göra snöänglar!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0