Underbar höstdag!

Är så gott som frisk nu också:) Bara hosta kvar och sen att jag känner mig hängig, men inget mer! Var ju väldigt långdraget det som jag hade, men man blir så lättad när det försvinner, för det är faktiskt inget kul med att vara sjuk och dålig. Nu känns det som att energin är tillbaka igen:) Däremot tror jag att jag får vänta någon dag till med att träna. Den där hostan ställer till det. Bara när jag cyklade till skolan fick jag hostattack:/ Men det bara kryper i benen på mig. Vill till gymmet NU! Får bli promenader än så länge! Är ju så härligt med promenader nu också:) Idag har frosten legat kvar länge på marken! Kallt har det varit också. Mössa, vantar, halsduk och tjockjacka! Hela köret pälsade jag på mig! Det var tur det! För när vi skulle på studiebesök på Klarälvsgården idag, så var det ännu kallare där! Burr! Men tycker det ändå är så härligt med det kalla nu! Låt vintern komma:)
 
Studiebesöket idag var hur bra som helst! Man blev så otroligt inspirerad! Nu kan jag tänka mig att jobba inom den slutna ungdomsvården också! Peppad till tusen blev man! Även om det ofta är trökigt att plugga, så fick man en morot idag! Att en dag kunna jobba där, eller på något annat ställe som ger så mycket! Erfarenheter och allt vad det är! Jag vill börja jobba nu, få testa på olika arbeten. Det är det jag gillar med Socionomyrket, att man kan förflytta sig till oändligt många olika arbeten. Du behöver inte vara fast inom ett område hela tiden.
 
Bild från Skövde! Så här nära ligger Segerstorp Volvo (där min mormor och morfar bor).
Bara ett stenkast bort!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0