Twilight

Herrejösses! Detta trodde jag nog inte. Men jag är helt besatt i Twilight. Har sett till film fyra. Nu bara MÅSTE jag se femte på bio! Och det väldigt snart! Kan inte vänta känns det som! Den första filmen tyckte jag var sådär och minns att jag tänkte: Jaha, var det inte mer än så?! Men film efter film har ändrat på de tankarna helt. Tycker de blir bättre och bättre för varje gång. Helt otroligt verkligen! Synd att min kära vägrar se dem. Tror allt att han hade tyckt om dem. Inte lika mycket som jag, men han hade nog tagit död på sina förutfattade meningar i alla fall!;) Vet att jag inte är ensam här i världen om att känna sig besatt! Har bestämt mig nu för att läsa böckerna! Kan tänka mig, som det alltid brukar vara, att de är bättre än filmerna! Så mycket mer detaljer och så. Ååååh! Ge mig! Vet vad jag kommer drömma om inatt i alla fall! Bara massa Twilight ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0