Tuesday again

Sitter och tittar på första twilight filmen nu. Har ju inte sett någon av dom innan, känner mig lite efter;) Haha! Får se vad jag tycker när jag sett hela. Än så länge är den väl helt okej:) Senare sen blir det nog valvaka så länge jag orkar! Tycker sånt är spännande. Jag kollade sist det var det i USA. Var en upplevelse jag kommer ihåg än idag!
 
För övrigt känns det lite bättre idag, men det är verkligen segdragen skit jag dragit på mig. Tråkigt:( Hoppas att jag är bättre imorgon så vi kan åka mot Skövde :) Annars får det nog bli på torsdag. Dagsformen avgör helt enkelt. Pratade med både mamma, mormor och pappa förut, så nu är det planerat vart vi ska vara när i Skövde:) Längtar efter alla som en tok och det kommer bli så kul! Som sagt måste jag bara bli friskare. Får nog ta det väldigt lugnt ändå när vi är där. Bättre det! Flänga blir det ju, men man kan försöka ta det så lugnt som möjligt ändå.
 
Gaj kommer bli så glad när han får träffa sin vänner igen:) Han blir som en helt annan hund när vi är i Skövde. Så mer levande på något sätt. Mer glad. Här trivs han också, men blir inte lika aktiverad. Så det ska bli kul att han får leka av sig lite med Fanny, Leo, Ville och Marley:)
 
Först ska vi åka till mormor och morfar:)
 
På torsdag blir det att åka till mamma och umgås med henne och syrrorna:)♥
 
Har längtat så efter den här lurven! Gosa in sig i hans otroligt mjuka päls! Få gå promenader med honom!:)
 
På söndag blir det att träffa pappa, Tina och systrarna:) Är ju farsdag så tänkte ge pappa några presenter:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0