Trött

Har försökt plugga in i det sista idag, men nu känns det fullt i hjärnan. Kan inte få in mer nu. Det får gå som det går, jag har gjort allt jag kunnat känns det som. Är fortfarande nervös och kommer säkert få huvudvärk imorgon. Brukar bli så när jag anstränger mig väldigt intensivt. Men peppar peppar ta i trä, som man brukar säga;) Glädjer mig att jag ska på bio imorgon, fira lite att tentan är över. Bara njuta i salongen och äntligen se den sista Twilight filmen. Jag längtar som en tok! Senare i veckan väntar en rolig helg. Robin och Frida kommer hit! Wohoo! Mys, fest och massa annat ska vi göra:) Var allt för länge sen vi sågs, så det ska bli jättekul att få träffa dem!
 
Fin svartvit bild på Gaj♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0