Träna/handla

Körde så det rykte på gymmet. Jisses vad jag var igång! 35minuter non stop på crosstrainer. I hög fart också. Inte konstigt att jag är trött nu! Efter gymmet åkte vi och handlade också. Blev lite sent så tyvärr hann jag inte gå och strosa runt och titta på allt möjligt, men det får bli nästa gång. Blev mat, julpapper och någon julklapp jag hittade i förbifarten. Får nog bli att slå in lite julklappar imorgon som jag har liggandes. Frågan är bara vart jag ska ha alla?! Kommer inte ihåg vart jag haft dem liggades andra år. Kommer ju ha gäster och fester och så här innan jul, så framme kan de ju inte vara. Hm, får klura på det!
 
 
Älsklingen i nya jackan :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0