Torsdag

Idag vaknade jag upp och förkylningen var värre än igår. Toktäppt i näsan, hade nästan ingen röst och sen feber på det :/ Var bara att proppa i sig värktabletter och göra sig iordning för redovisning i skolan. Väl i skolan gick allt bra och rösten kom tillbaka. Tror jag blivit sjuk igen för att jag varit rätt stressad hela tiden nu det senaste. Inget bra alls att vara det! Så fick mig en känga där känns det som! Nu har jag lärt mig och ska försöka varva ner! Eller nee inte försöka, jag SKA det;)

 Lämnade samtidigt in en hemtenta och var på möte efter skolan. Så nu sitter jag välförtjänt här och tänkte bara ta det lugnt lite. Sen blir det att laga mat och städa! Imorgon kommer det folk hit igen, så då behöver det se okej ut här i alla fall ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0