Sunny thursday

Drömde värsta mardrömmen inatt. Att jag miste min Alfred:( Att han lämnade mig för min syster. Världens konstigaste dröm, men usch så verkligt och hemskt det var. Sätter pengar på att jag drömde konstigt för att jag var så stressad igår. Men idag känns det bättre på den fronten i alla fall. Inget stressad alls.
 
Var i skolan och hade föreläsning i förmiddags. Efteråt köpte jag alla böcker till min nya kurs. Blev bara en si sådär 1700kr. Och då är alla begagnade! Jahapp.. Är man student så är man. Får garanterat sälja en del böcker sen så man blir lite rikare. Annars slutar det med ett stort bibliotek här hemma;)
 
Otroligt fint väder det varit idag:) Synd bara att solen går ner så tidigt:(
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0