Sunday

Härlig söndag idag med bara att vila och ta det lugnt. Haft massvis planerat de senaste dagarna, så det är skönt att bara vara. Dessutom är det 5e dagen jag är förkyld, så vila är det jag behöver mest just nu. Mornarna är värst. Rinner i ögon och näsa, feber och har hostan from hell. Inte kul alls:/ Inte gjort det bättre med allt fläng och så de senaste dagarna, men det har inte gått att avboka, så har gjort det bästa av det. Hade inte velat missa något av det, så det var det verkligen värt. I fredags anordnade vi en överraskningsfest hemma hos mig och Alfred. Våran kompis Simon fyllde 25. Allt var jättebra! Bakade stor god tårta, han fick jättebra present, vi gjorde bål och bjöd på och dekorerade med massvis av ballonger och serpentiner. Vi var över 20personer. Han trodde vi bara skulle vara 4 stycken som skulle umgås, så han blev verkligen chockad när alla ropade grattis och började sjunga för honom. Aaah jisses vilket minne! Underbart alltså:) Under kvällen blev det att umgås med härliga människor och lekte lekar. Senare på kvällen gick vi en sväng till Bunkern. Blev en sen men grymt rolig kväll:) Kul att det blev så lyckat!
 
På lördagen fick vi börja städa. Det var väl det tråkiga, men det gick rätt fort. På kvällen fick vi ny gäster. Den här kvällen va vi inte lika många. Våran vän Blom och hans flickväm var och hälsade på:) Första gången sen han flyttade från Karlstad. Det var jättekul att ta igen lite och så:) Blev lite fika och spel:)
 
Idag tänkte vi göra god mat och sen ska jag göra sånt jag känt för att göra länge men inte haft tid för. Äskar när man verkligen har tiden till sånt. Tänkte pyssla lite och så :)
 
Mina fina killar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0