Summering

Har varit full rulle som allt som oftast nu för tiden. Fattar fortfarande inte att det är November. Hänger inte med. Haha! Var i Skövde från ons-sön förra veckan! Hann göra massor, men ändå inte allt jag ville. Hade exempelvis velat va med vänner, men tyvärr går familjen före när man åker ner mot Skövde. Är så sällan man träffas så då prioriterar jag dom. Är ju dom jag är närmst också. Känns som att vänner kan komma upp oftare till oss, eller att man separat bestämmer med dom om man ska träffas och så. Precis som vi gjort med Robin och Frida nu :) Sen i jul hoppas jag på att träffa fler i Skövde! Då kommer jag ha tid för mer än bara fläng;)
 
Har varit kul att träffa all släkt i Skövde:) Eller inte alla, men många:) Både på Alfreds och min sida:) Blev Gåsamiddag, glöggmys, tacokväll, kika på stan, luncha på Glädje, följde med mormor när hon klippte sig och allt möjligt! Hände tyvärr en tråkig grej också. Mormors hund åt råttgift, så det var bara raka vägen till veterinären! Men nu är hon bra, så det är ju tur det! Men oj så det kan gå!
 
Mamma fick reda på att hon fick ett jobb som hon sökt nu:) Hon var en av tre som blev anställda av hela 140sökanden! Så otroligt stolt över henne! Har önskat att detta skulle ske! Är så glad! Ett jobb betyder så mycket! Kommer gå galant för henne detta !:)
 
För en stund var hon nära döden, men som tur var behövde det inte ske. Ibland vänds allt på ända snabbare än ögat kan blinka. Vi ska verkligen vara tacksamma för den stund man har med varandra. Man vet aldrig vad som händer imorgon!♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0