Rainy thursday

Ännu en dag med plugg. Fast först begav jag mig till skolan för att ha PPU-Personlig professionell utveckling. Alltid lika intressant och roligt på de timmarna :) Skönt att ha något som inte har bara med tentan att göra! Efter skolan köpte jag och Alfred med oss lunch från Claessons andra vid universitetet! Supergott och billigt dessutom! Blir garanterat det fler gånger! Men nästa gång tror jag vi ska satsa på att äta där istället. Var hur fint som helst där inne. Nya ägare, ny kedja och total renoverat!
 
Pratade med mormor idag också. Var jätteroligt, älskar min älskade mummu:) Har inte pratat med henne på några dagar, så det har verkligen känts tomt. Så det var skönt att få byta några ord. Hon var allt snackesugen! Får prata med henne om någon dag igen. Saknar alla i Skövde massor nu, även fast det var nyss vi var där. Inte långt kvar till jul nu! snälla kan inte tiden gå liiite fortare!!:)
 
Köpte en vit amaryllis av Annie när vi träffades sist. Till förmån för deras klassresa! Vad gör man inte som storsyrra?;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0