Pyssel

Har nog inte visat bilder från när jag gjorde en scrapbook med massa bilder och pyssel i till min syster i somras. Hon fyllde 18, så då gjorde jag en personlig lite bok till henne som hon gillade massvis:) Tänkte sätta mig och pyssla lite sen:) Ville det redan igår, men kände att jag inte hade någon tid till det. Blir nog en del julkort och så:)
 
Jag började med att köpa en scrapbook på Akademibokhandeln. Sånna finns på många ställen, men fastnade för den här som är lite mindre och hade fint tryck på framsidan:)
 
 
Det tar tid att göra och man måste lägga ner mycket energi på den, men är garanterat uppskattad av den som får den! :)
 
Man kan använda mycket man har hemma, gäller att vara kreativ. Man kommer långt med att se sig om och rota i lådor efter användbara saker!
 
Har fått liknande sånna här av kompisar och även gett till andra. Tycker nästan det är den absolut bästa presenten man kan få!
 
 
Älskade Molly♥
 
True words!
 
 
Tycker boken ska dels spegla den man gör den till men också sig själv. Man ska kunna se att det är jag som gjort den! :)
 
Linn:)
 
 
 
 
 
:)
 
 
 
 
Det är väldigt många sidor i en sån bok och jag satt nog nästan tre dagar och knåpade med den.
 
 
 
 
 
So true!
 
 
 
 
 
 
 
 
Är väldigt nöjd över scrapbooken! Vet att hon är det också. Känns bra att ha tagit bilder på alla sidorna jag gjort, så man kommer ihåg :) Blev väldigt många bilder i det här inlägget, men kan säga att det var massor jag inte ville visa, som var mer personliga! Men jobb är vad som krävs och ett hjärta att vilja göra det! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0