Plugga/träna

Läste ut en av böckerna till tentan idag i alla fall. Meeeen har ju en del till, så det blir nya tag imorn. Först föreläsning. Har varit skönt att bara vara hemma och plugga idag. Inte flänga iväg till skolan och så.
 
Var och tränade nyss med Alfred också. Andra gången av tre den här veckan som vi tränar lite senare på kvällen. Gymmet stänger 22, så vi var där till det stängde. Gött när man kan anpassa efter hur man känner själv om man vill på morgonen eller kvällen. Jag och min kära är ju rätt mycket mer kvälls än morgonmänniskor, så det har varit skönt att träna på kvällen. Vi har kommit igång nu igen på riktigt, alltid kul! Våra nedrans förkylningar ställde ju till det ett tag, men nu är vi på banan igen i alla fall! :) Så nästa gång blir på torsdag om inget oförutsett händer.
 
Skönt att bara vara lite efter en dag med plugg och annat. Efter att jag skrivit den där jäkla tentan, ska jag dö en smula. Bara vara, inte göra nått alls i fleeera dagar. Nä det kanske var och ta i, men ändå tyyyp;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0