Paket

 
 
Har en del julklappar att slå in, kom jag just på, haha! Att pyssla och sånt kommer jag ofta på att fixa och trixa med sent på kvällen. Samma sak idag. Varför det liksom? Kreativiteten hos mig väcks verkligen till liv då;) Tycker det är kul att göra varje paket unikt. Ena blir aldrig den andra lik. Paketet på bilderna gjorde jag till en klasskompis i somras. Pyssel och så är verkligen minn grej. Gillar att skapa. Jag gillar att göra massor; pyssla, sjunga, baka, laga mat, läsa, ja allt möjligt. Vore allra bäst ju om man kunde kombinera alla sina intressen med sitt arbete, så man alltid kunde få göra det man tycker är kul! Det är nog drömmen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0