Nervös

Dagen innan tentan är här. Är alltid lika nervös. Tvivlar på mig själv och så. Ändå har jag pluggat på bra. Siktar på att få ett G, VG spelar mig ingen roll, då det inte gör så mycket skillnad inför framtiden. Var annat när man gick på gymnasiet. Då var det ju viktigare med högre betyg för att komma in på högskolan och så. Men skulle jag få ett VG skulle jag självklart inte klaga;) Menar bara att jag inte tänker ha det kravet på mig.
 
Blir att plugga och repetera idag. Imorgon skriver jag tentan och sen är det över. Då kanske man kan bli människa igen. Känns som det mesta kommit i skymundan bara för att jag måste pluggapluggaplugga hela tiden. Tar kraft så in i bomben. Det är något speciellt med salstentor. Finns nog ingenting jag blir så nervös över som det när det gäller Universitetet. Allt annat känns lätt som en plätt i jämförelse. Nepp, nu gäller det att tänka positivt! Bara bombardera mig med sånna tankar! Negativa hjälper inte över huvud taget!
 


Kommentarer
Sanna

Tack så mycket Hanna! Det börjar ta sig :)

2012-11-27 @ 18:03:27
URL: http://shesasaint.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0