Mörk tisdag

Mörkt som attan är det ute nu. Kan det inte börja snöa snart så det slipper vara så här mörkt! 20:e november och ingen snö, var är detta? Annat var det för två år sen här i Karlstad när det var snöstorm och en sjuhelsickes massa snö.
 
 
Har pluggat idag. Har tenta nästa vecka. Jag SKA tänka positivt. Igår kände jag att jag ville bli skjuten men idag känns det lite bättre! Tur jag har Alfred och Frida som peppar mig. Uppskattar mycket att prata med dem! Snart blir det åter näsan i böckerna, men först ska jag äta. Magen kurrar!
 
Ibland vill jag byta liv med Gaj. Njuta av livet till fullo och sova stora delar av dagarna;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0