Lugn kväll

 
Har varit en väldigt lugn kväll. Och dag också för den delen. Tittade på andra twilight filmen. Känns bra att jag sett två av dom nu i alla fall;) Kände mig lite efter när jag inte hade sett någon, men nu är jag påväg;) Tyckte den andra filmen var grymt mycket bättre än den första. Får hoppas att det bara blir bättre och bättre :)
 
Vart är snön förresten? Börjar bli lite otålig nu. Det snöade när vi hade åkt till Skövde, men nu minsann snöar det inget alls. Varför då för? Ge mig snö bums! Vill ha massa snö, vill kunna åka pulka och skridskor och kunna göra snöänglar! Ge mig snö tills min födelsedag, det är det enda jag önskar mig, tack på förhand;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0