LOVE

Det allra bästa jag vet är ju min älskade Alfred, såklart:) ♥ Vet ni säkert vid det här laget:) Älskar att fira våra årsdagar och även halvårsdagar. Nästa gång firar vi 8år tillsammans:) Längtar som en tok dit! Älskar även att få spendera så mycket tid som möjligt med min älskling. Ser upp till honom så otroligt mycket! Förutom min egen lycka tycker jag om när det går bra för andra! Speciellt med förhållanden och så. Just för att jag känner igen mig så med Alfred och mig:) Idag firar våra fina och härliga vänner Robin och Frida 6 år tillsammans!:) Våra enda vänner som varit tillsammns så länge! Tycker det är jättekul och häftigt! Hoppas det håller för både dom och oss:) Har dessutom bestämt att Robin och Frida ska komma upp till oss om några helger :) Ska bli grymt kul! Länge sen vi sågs! Verkligen något att se fram emot:)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0