Grey wednesday

Stress hit och dit. Aldrig försvinner den. Eller jo, men när man är stressad, känns det som att den funnits där i evigheter. Hela min kropp strejkar när jag stressar. Ont i magen, kan inte tänka klart, ingenting. Alfred fick precis säga till mig att bara ta det lugnt och vila en stund. Ibland kommer jag inte ens ihåg vad det var jag stressade för från första början. Knas det där. Har lyssnat på både honom och mig själv och tänkte ta allt i sakta mak nu idag. Göra mig iordning lite inför kvällen. Jag och Alfred ska till Jasmine och Simon för att laga mat ihop och ha det mysigt:) Ska bli kul! Oskar ska komma hit innan en sväng och låna våran skrivare också. Annars händer det inte så mycket. Ta en kopp te kanske.
 
Blev inget pysslande igår. Kollade på två avsnitt av Allt för Sverige istället. Jättebra program tycker jag. Tycker släktforskning är så intressant! :) Skulle själv vilja göra det i framtiden! Eftersom det inte blev något pyssel igår, tänkte jag allt att det får bli att börja idag och kanske slutföra imorgon:) Julkort it is:)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0