Grå söndag

Nu är det äntligen bestämt! Jag och Viktoria ska gå på sista Twilight filmen i veckan!:) Är grymt glad över det :)! Blir en bra grej att se fram emot mitt i all tentaplugg!
 
Blir så ledsen när jag "ser" hur vissa beter sig. Det är så synligt, men de verkar tro att det är ingen som gör det. Ni får hålla på bäst ni vill, visst ni gör mig ledsen och så, men det är förbi nu. Orkar inte lägga mer energi på det. Ni har tagit alldeles för mycket. Nu är det er jag glömmer.  Jag är glad för de personerna i mitt liv som verkligen betyder något. En dag kanske vi umgås igen, men då hoppas jag ni är mognare. Just nu är ni inte värda mig över huvudtaget.

Till något roligt istället: Pratade med Ellen och Annie i skype förut. Var jättekul:) Blir så glad över mina småsyrror! Min yngsta syster frågade mig om jag tror på tomten;) Deklart jag gör svarade jag! Gör inte du frågade jag tillbaka, NEJ sa hon då. Liten börjar bli stor tror jag;) Gullig konversation var det i alla fall! Ska bli så kul att mysa med dem på julafton!:) En del av dagen:)
Annie:) Sötare person med fräknar får man leta efter :)!
 
 
Fina Ellen:) Saknar hennes busiga sätt att vara! Längtar massvis efter mina härliga syskon:)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0