Drömmer sig bort en smula

Jao, här var det näsan i böckerna igen. Suttit stora delar av dagen, med micropauser här och där för att inte bli helt knas i huvudet. Diskuterar olika paragrafer och allt vad det är med Alfred. Han säger att "du kan ju", "det kommer gå bra", men vad fasen vet jag. Hoppas på det i alla fall! Jag tänker inte ge upp, jag gör mitt bästa :)
 
Mitt i allt plugg drömmer jag mig vidare och tänker på julen. Kan ingen ge mig all god julmat nu? Vad ska jag köpa till vem? Åå, vill sätta upp julsaker. Jaa, den där julkänslan börjar allt krypa sig på. Igår kom älsklingen hem med en julstjärna också! Så lite börjar det allt kännas :) Vill ha jul nuuuu!
 
Tycker orkidéer är så otroligt fina! Här är mammas♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0