söndag/måndag



Kollade här på bloggen vad jag skrev här sist. Skrev att vi skulle städa och så. Det blev inte så igår ändå. Blev inte som vi planerat. Ibland är det skönt att skjuta måsten på framtiden istället. Tog en skön dag med allt annat som vi kände för. Vi tog städandet idag eftersom det inte blev av igår. Så nu är stället skinande rent, förutom lite disk, men det får jag ta itu med imorgon, för nu gör jag massor samtidigt. Skriver här, lägga upp tradera auktioner och väntar på att min deg ska jäsa färdigt så det blir lite bröd till frukost imorgon.

Vi gjorde svamplasangen sen igår i alla fall. Den var faktiskt inte så pjåkig, helt okej :) Räckte som middag idag också, vilket var skönt, så slapp man tänka på det :)

Skickade efter lite foton häromveckan, så idag har jag pysslat lite med det. Bytt lite kort i ramar och fixat och donat med bilderna som vi har i vårt tv-bord. Blev riktigt bra. Tror aldrig det varit så bra förut, så det känns kul :) Nu kan jag se massor med betydelsefulla individer och minnen där varje dag :) Det gillar jag!



Det här är en av bilderna jag har som foto i tv-bordet :)♥
Gaj och Ellen♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0