Jag är int bitter ;)

Vaknade med huvudvärk imorse, kändes som jag bara ville somna om och glömma bort hela dagen. Kändes som jag gått utan glasögon en hel dag. Fy! Får hoppas resten av dagen blir bättre! Blir inte bättre i alla fall när man hör massor med maskiner hit och dit utanför fönstret. Men, jag är int bitter! ;)

Målade igår med mina akvarellfärger, avslappnande och kul må jag säga att det var :) Tror det blir att måla lite till idag också :) Det där med att måla gör att man får minnen tillbaks från när man var liten och alltid satt och målade. För det var nog nästan min allra största hobby, att måla! Måla i målarböcker eller med vattenfärg, alltid satt jag och gjorde det. Så det förvånar mig inte att det är något som passar mig. Kan nästan känna att det kliar i fingrarna ibland när jag ser barn måla i målarböcker, för det är ju så kul, haha! När jag ändå skriver om att måla, så tror jag att jag ska måla naglarna med någon rolig färg sen, det blir man alltid glad av :D


Även detta är Linnéa skyldig till ;) Men så söt han är :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0