Whatever you believe, with feelings it becomes your reality!

Sov länge idag. Har för en gångs skull sovit tungt. En bra natts sömn om man jämför med förra veckan och veckan innan det och så. Tur att det vänder, i alla fall för ett tag. Däremot har jag drömt massor med konstiga drömmar. När Alfred gick upp imorse kommer jag ihåg att jag hade drömt massor med mardrömmar, fast jag kommer inte ihåg vad de handlade om. Sen somnade jag om och vaknade några timmar senare. Då kommer jag ihåg att jag drömde om en vän. Drömmen kändes så verklig, sådär så man är helt kallsvettig när man vaknar och mår jättedåligt. Sånt har hänt mig förut och usch vad jobbigt det är. Inte roligt alls. Kommer ihåg massor med detaljer, man borde egentligen skriva ner sina drömmar och kanske tyda dem någon gång. Men jag är inte bra på sånt, hade varit roligt att kunna göra det däremot. Det där med för lite sömn gör en ju smått knäpp och kan bli värre och värre, men tror nästan att för mycket sömn kan göra så att man blir det också. Konstigt det där.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0