torsdag

Enerverande när man försöker få in bilder på datorn men minneskortet strular. Orkar inte hämta sladden till kameran, så jag kan få över bilderna på det sättet, men har ingen lust med det nu när den är i andra änden av lägenheten. Låter som vi har världens längsta lägenhet, så är inte fallet. Får helt enkelt tjura lite och ta någon annan bild jag redan har i datorn. Kanske är jag tjurig för att jag egentligen borde sova vid det här laget, aa så säger vi att det är. Hehe. Seriöst, låter som jag är värsta sur, snarare sitter jag och skrattar och skrev det här stycket på en minut ;) Men lite irriterad är jag allt över den där sladden alltså..

Har för övrigt varit en okej dag, fast med mer upp och nergångar än vanligt. Men så får det vara, bara att acceptera. Har lite svårt med det, för man vill ju vara glad, man vill ju inte vara ledsen och orolig och så, men jag jobbar på det :) Tycker det går bra framåt :)

Har tillbringat dagen med allt möjligt. Bland annat läst i Sociologi 2.0. rätt okej bok faktiskt. Får bli att läsa mer imorgon. Även fixat och donat här hemma, gillar känslan av att veta att man inte har några måsten med att städa och så. Känns som man kan koncentrera sig på andra saker mer då :) Enda vi skulle behöva är att tvätta. Tycker den aldrig blir tom den där tvättkorgen. Hur mycket man än tvättar. Men tvätta har vi inte tid med nu på några dagar. Får nästan gömma tvätt någonstans när Linnéa kommer. Haha! Skojar bara, men ska ha det i åtanke i alla fall om berget med tvätt hinner växa sig ännu större. Har fullt schema imorgon, så tror inte vi hinner då, eller snarare inte i helgen heller. Man vill ju inte springa ner och tvätta när Alfreds syster är och hälsar på. Får se hur det blir helt enkelt.

Kom på precis hur patetiskt det är för er att läsa om hur jag tänker angående min tvätt, haha! Men så är det med min blogg, lite allt möjligt helt enkelt. Lite charmen med det också ;)



Eftersom jag inte just nu hade tillgång till bilderna jag tänkte, fick det bli den här istället. Fina örhängen va? Alfreds mamma som haft bra smak och köpt dem till mig:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0