Think positive and positive things will happen :)

Idag har dagen gått i ett. Var på en intervju inför sommarjobb. Var nervös och hela fadderullan. De ville ha mig, men kruxet är att jag inte riktigt vet hur jag känner. Ska på en till  intervju nästa vecka, så får se hur den känns. Kan nästan sätta pengar på att det känns bättre. Men men, vi får se. När jag kom hem hade jag sån enorm energi, så jag satte mig i flera timmar och sökte jobb efter jobb. Blev 12 stycken till slut. Så får jag inget nu, så har jag i alla fall gjort allt jag kan :) Den känslan är jag nöjd med:)

Har klippt Gajs klor och massa hår på honom, så nu är han nypysslad och fin :) Lilla bubben :) Hoppas det är fint väder imorgon, då hoppas jag det blir en långpromenad för oss alla tre :)

Alfred och jag var på Ikea igår en sväng. Köpte lite presenter till Linnéa som fyller år nästa vecka :) Vi hade tänkt fira henne lite i helgen :) Vi köpte som vanligt lite grejer hem också, skohorn, filtar och nya sovkuddar till oss. Just kuddarna har vi pratat om länge att köpa. Kan säga att jag inte sovit så bra på länge. Speciellt inte den senaste veckan. Har sovit kasst. Vissa nätter har jag somnat när många vaknar för att gå till jobbet. Har varit riktigt påfrestande. Nu känns det som att det vänder i alla fall, vilket är skönt :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0