Underbart väder :)

Vilket underbart väder det varit idag, mer sånt tack:) Från början till slut, stor sol och värme, vad vi väntat på det :) Härligt och se blommor, träd och gräs bli härligt gröna:) Ångrade nästan att vi inte grillade idag, men det hanns inte med tyvärr. Får hoppas vädret håller i sig mer i veckan, då blir det säkert grillning:) På Valborg grillade vi för första gången, smakade underbart gott:)

Idag vaknade jag innan klockan ringde och gick upp och gjorde iordning mig. ungefär 8.20 går jag ut mot cykeln och känner på mig att jag ska kolla schemat, känns som att något är fel. Självklart har jag skrivit att vi ska samlas med gruppen vid 9.30 istället för 8.30. Så jag går stampandes in igen. Efter tjugo minuter eller så, ringer en gruppmedlem i skolan och frågar snällt om jag ska komma idag. Alltså hade jag skrivit fel i kalendern och ändå varit rätt första gången när jag gick ut mot cykeln. Såå typiskt verkligen! Pinsamt värre.

Efter skolan blev det hem en sväng och äta innan jag och Alfred rullade mot Livskraft :) Där tränade vi och fick personliga scheman. Känns jättebra och kommer bli hur bra som helst tror jag:) Vi var där i 2 och 1/2 timma, så känner mig verkligen stolt över oss:) Var nervös innan vi åkte dit, men det behövde jag ju inte alls. Gick perfekt ändå:) Enda dumma är att jag är så kort, så blir massa krånglande med maskinerna hit och dit, speciellt efter att Alfred använt den jag precis ska använda, eftersom han är så lång. Haha! När vi kom hem sen somnade jag en stund. Körde slut på mig själv på gymmet, så kroppen var nog lite smått chockad över det. Brukar ju ofta vara psykiskt trött, men att nu vara fysiskt trött, det var en helt annan känsla, underbart! Welcome back:)

Varit en härlig dag som sagt:) Tagit det lugnt hemma efter allt annat som varit planerat. Sånt gillas :) Inga krav, bara vara:)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0