Sol :)

En lång och skön promenad i det härliga vädret blev det med mina älsklingar Alfred och Gaj. Behövdes kan jag säga. Att vara ute och gå är det bästa sättet att rensa huvudet på! Får hoppas vi fick lite färg också :) Gaj badade i en liten bäck, så när vi kom hem var det bara att duscha honom, han var inte nådigt smutsig. Men vad gör man inte säg om man är varm, tar bästa chansen detklart;)

Idag blir det lite städande på schemat. Massor med pollen och grejs som kommer in när man har öppet dörr och fönster och så. Damm och sånt syns ju mer nu när solen är framme så mycket, så det kan vara skönt att få lite städat :) Senare sen blir det att göra svamplasange också. Ska bli spännande och se hur jag tycker om det, eftersom jag precis nyligen lärt mig äta det. Men jag är öppen för förslag, så testa ska jag allt göra:) Annars har Alfred massor med matlådor till praktiken de kommande dagarna ;)



Var ett tag sen nu vi hade påskliljor, men tycker de är så fina. Ser ut som solar:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0