Såå jaaaaaa!!!!!!

Fy fan vad gött!! Sverige vann ESC 2012. Ord kan inte beskriva hur glad jag är nu. Antar jag känner likadant som alla sportnördar där ute när dom hejar på Sverige i hockey och allt vad det är. Även att Loreen var förhandstippad så trodde jag ändå inte detta. Insane är vad det är. Blev så glad när man fattade att Sverige vann att jag började prata finska, vad är det med det liksom? Knäpp blev jag där ett tag. Sprang runt i lägenheten och skrek av glädje. Fick ett sms av Linnéa direkt efter vinsten. Hon och jag kom överrens om när hon var här att är det så att Sverige vinner i år, då ska vi bannimej vara med i finalen när den hålls här i Sverige. Så nu har hon och jag tummat om det :) Det är något jag verkligen bara måste och ska göra. Inget snack om det. Blir än så länge jag, Alfred och Linnéa, får se vilka fler som hänger med. Oförglömligt kommer det bli i alla fall :) Känner mig helt euforisk ;) Den här lyckan kommer jag leva på länge. Hjälper mycket mot andra knäppa saker man får reda på hit och dit nu, inte kul alls, men ska försöka inte låta sånna patetiska saker bekomma mig. Som sagt, tänka positivit, allt negativt är inget värt att lägga energi på. Kommer sova gott inatt kan jag säga, med ett leende på läpparna:) Får hoppas att drömmarna kommer vara lika glada:) Igår natt var hemsk. Hade kompisar här igår, precis innan de gick hem fick jag världens migränanfall. Kunde knappt röra mig och såg bara blixtar överallt. Något av det värsta jag varit med om. Haft det en gång förut innan :/ Jag spydde på grund av det. Sen var det bara att lägga sig i sängen, lägga kudde över huvudet, trots att det var bäcksvart inne i rummet. Men har man rejäl migrän så har man. Inte mycket som hjälper då. Migränen släppte inte föränn nästa dag vid 13 ungefär. Otroligt jobbigt var det. Har därför varit en lugn dag idag, då det ibland känts som att det skulle komma tillbaka. Är glad för att det är över nu i alla fall :) Ska sova nu brevid världens bästa Alfred♥ Natti natti!



Loreen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0