Love Eurovision Songcontest :)

Glömde nästan att det var semifinal i Eurovision songcontest idag. Jag är inte riktigt klok tror jag. Men som tur var påminde Alfred mig :) Jag riktigt älskar det alltså. Är ett måste att se för mig varje år. Dagens program hade många bra bidrag:) Däremot var programledarna hemska. Något av det värsta jag vet är när folk inte kan uttala engelska. Bortsett från det var allt bra :) Spänd på att se torsdagens avsnitt:) Det ska jag inte missa! Inte lördagens heller! Heliga kvällar för mig ;)



Förra veckan kom Alfred hem med en present till mig :) Så gullig han är :) Älskar sånt där :)  Jag satte igång och målade direkt. Älskar pysselgrejer och sånt. Så nu kommer det bli mycket målande framöver :) Förhoppningsvis kanske jag kan bli lika duktig som min mamma, faster eller Alfreds syster. De kan verkligen måla fint, önskar jag också kunde det :) Men som Alfred säger, så spelar det ingen roll. Han sa att de här målargrejerna ska fungera lite som terapi för mig. Oavsett på vilket humör jag är, ska jag kunna måla. Bara måla hur jag känner. Får se hur det känns och fungerar för mig :) En målande dagbok kanske :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0