Life always offers you a second chance. It´s called tomorrow.

Vilken seg förmiddag det varit. Låg och drog mig jättelänge innan jag gick upp. Tittade ut och såg att det spöregnade. Usch tänkte jag, i det där vädret måste jag gå ut i snart. Inte så peppande precis. Varför ska det regna just idag för? Så typiskt när man ska iväg. Det är ju jättemysigt när man bara är hemma och kan krypa ner i soffan och lyssna på regnet samtidigt som man läser en bok eller något, men inte när man ska behöva vistas ute. Måste verkligen köpa en regnjacka. Men vill ha en som känns fin. Som man kan använda annars också. Tror jag har hittat en, så ska kika på den och se om den få flytta hem till mig.

Fick hem paket från HM förra veckan. Vi beställde en jättefin t-shirt till Alfred :) Riktigt snygg var den. Sånt är kul, när man inte är helt säker från början, men när det blir perfekt :) Var även några grejer till min syster också :) Har beställt ytterligare grejer som kommer nästa vecka. Ursnyggt duschdrapperi och några plagg till mig :) Älskar att fynda och det är precis vad jag gjort alla de gångerna jag har beställt ur katalog eller från nätet, så det är kul :)

Igår fyllde min yngsta lillasyster Ellen 7år :) Ringde och grattade henne och pratade en stund med både henne och Annie :) Saknar dem väldigt mycket. Men får träffa dem snart:) Kanske till och med blir så att jag har möjlighet att gå på deras skolavslutningar i år :) Vore jättekul om det gick :) Både jag och dem hade blivit så glada då :)


Sötnosen Ellen är hela 7 år nu :) ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0