In a world where you can be anything, be yourself!

Otur jag har just nu. I och för sig sov jag gott natten till idag, men vaknade med världens nackspärr. Därför har jag inte kunnat göra så mycket idag. Inte ens gått utanför dörren. Bara försökt ta det lugnt och göra saker som inte är allt för ansträngande. Men det är lite frustrerande det också. Men vet att för att få saker och ting att läka, måste man ge det tid. Det blir bra till slut. När Alfred kom hem på förmiddagen idag efter att ha varit borta någon timma, hade han med sig jordgubbar, så det blev frukost med jordgubbar och mjölk för mig och en andra frukost för honom. Helt underbart gott var det. Aldrig ätit så goda jordgubbar tror jag. Riktigt smaskigt var det. Det bästa av allt är att det finns kvar, så imorgon blir det allt en likadan frukost :) Tror det var det bästa som hänt på den här dagen:) Tänk att lite jordgubbar kan göra en så glad. Jag säger ju det, att det är de små sakerna här i livet som är riktigt guld värda. Det är i alla fall de jag lever på :)

Blev ett inlägg med både ris och ros, precis så som livet är, upp och ner. Hoppas jag nu ska få en god natts sömn och att jag vaknar utvilad imorgon. Även att det onda i nacken är så gott som borta. Får nog bli en dag med mycket vila och så imorgon också. Vi ser imorgon helt enkelt.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0