Ibland blir det inte som man tänkt sig

De senaste dagarna har varit väldigt sega. Har varit trött och det har inte gått i så många knop. Så igår på dagen när jag visste att det var fadderfest på kvällen så orkade jag verkligen inte. Velade fram och tillbaka hela tiden. Har sovit så konstigt i veckan också, så var det som gjorde att jag var ännu mer osäker också. Men sen på kvällen när Alfred bestämde sig för att festa med lite vänner, täntke jag att jag också skulle iväg. Ville inte sitta hemma och ha det tråkigt ensam. Bättre att hänga på andra. Och vilken succé det blev! Hade hur roligt som helst :) Bevis för att det som inte blev som man tänkt sig, kan bli bra det också ibland:) Riktigt roligt! Var massor med kompisar man kände, men träffade också massor med nytt folk. Enda som var läskigt var att jag och min kompis Johanna blev jagade av en indisk kille hela tiden. Han var överallt och ingenstans. Riktigt läskigt. Alfred sa till honom sen och då slutade det för den kvällen. Men idag fick jag sms från Johanna där hon berättade att han hade stått och kollat in i hennes fönster, inte bara en utan två gånger imorse. Läskigt värre tycker jag! Värsta är att det är hennes granne också :/ Hoppas innerligt han slutar med det han gör. Men utöver det, var det en riktigt rolig festkväll, trots att den började ovanligt sent för oss.

Vi var hemma runt 3 inatt och vaknade sen runt 8 på morgonen imorse. Har nog aldrig hänt förut efter att jag festat. Drack massor vatten och somnade om igen. Inte fasen tänkte jag gå upp då. Bättre att sova. Var nog det bästa valet jag gjort tror jag, för sov nog det sista ruset av mig. Resten av dagen gick inte i många knop. Diskade och städade lite, det var det som var det enda "hurtiga" idag. Inte ens mat orkade vi laga idag, så det blev en bakispizza. Har inte ätit pizza på år och dar, känns det som, men är väl minst en månad tror jag i alla fall. Så den smakade extra gott , så här när man vart lite småbakis. Druckit kolsyra har jag gjort som en tok också. Vet inte varför, men får cravings efter det när jag känner mig bakis. Vi kollade på en film samtidigt som vi åt förut också, riktigt bra var den! Den tycker jag ni ska se :) Puss in boots (mästerkatten i stövlar) :D



Den här bilden är inte från igår. Men från helgen innan. Då var det inflyttningsfest hos Heléna och som sen avslutades på Bunkern :) Även det en riktigt lyckad kväll :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0