Fredagsmys

Blev lite spring på stan idag. Fann en smoothieBok, har redan en, men den här verkar vara ännu bättre, så det fick det bli från Lagerhaus. En grej och så var presentkortet förbrukat. Trodde jag skulle hitta massa andra roliga saker, men det gjorde jag inte den här gången. Förra gången jag hade möjlighet att välja presentkort valde jag Åhlens, där hittar jag alltid massor med roliga saker, så tror det får bli att jag väljer den affären nästa gång istället. Blev faktiskt att vi gick in där idag, hittade rätt mycket, en filékniv, muffinsformar, vas, bordstabletter, present till Helena som vi ska på inflyttningsfest hos imorgon och lite smågrejer till:) Var mycket som var på halva reapriset och sen restrerande som inte var det, var det 10%, det tackar man inte nej till! :)

Har varit en dag med småplock där och fixa lite här och sådär:) Var och handlade lite mat förut och sen när jag kom hem bakade jag lite tekakor:) Vi har gått några dagar nu utan mjukt bröd. Bara knaprat på knäckisar, visserligen gott det också, men bättre att kunna variera sig lite :) Älskar verkligen hemmagjort bröd, något av det bästa jag vet! Blir inte att äta av dem idag, men imorgon så:) Då blir det helgfrukost med massor med nya pålägg :)



Presenten Helena ska få:) Sött inslaget va? :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0