You can do anything, but not everything

Idag har varit en konstig dag. Känslorna väller över hela tiden och går upp och ner som en berg och dal bana. Ena stunden är jag glad och sprallig för att i den andra stunden vara ledsen och nere, gillar inte det där. Påverkar Alfred mycket också när det är så. Aja, alla har vi sånna dagar. Hoppas bara att morgondagen blir bättre.

Har varit en rätt lugn dag ändå idag. Åkte till Bergvik en sväng. Var roligt att komma utanför lägenheten lite. Köpte en pipleksak till Gaj, en jättesöt grill inför våren/sommaren, en söt liten lunch bag som jag ska ha lunch-maten i när jag går till skolan och lite smått och gott att knapra på inför helgen:)

Gaj gillade pipleksaken jättemycket:) Riktigt roligt att se honom vara så glad i en leksak, annars brukar han inte vara det. Ska nog släppa honom när vi är ute imorgon och låta honom springa efter den lite:) Han är så söt våran lilla bebis:)

Nu blir det att kolla på film, blir att se super 8.


Där ser man pipleksaken:) Nu sover han efter allt lekande.


Min söta lilla lunch-bag :) Perfekt att ha matlåda, frukt, vattenflaska med mera i när man är i skolan:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0