We create our tomorrows by what we dream today

Så tråkigt när man försöker ha det kul, så ska alltid någon/något göra en irriterad. Men jag vägrar låta sånt påverka mig. Idag ska jag ha kul, punkt slut. Kommer ju träffa massa goa vänner och  en hel del nytt folk sen, vilket alltid är trevligt:) Tyvärr är det alldeles för kallt för grillning, men en del är ihärdiga och ska göra det ändå:) Det får dem, jag bjuder på te sen när dem kommer in och fryser:) Hehe! Vi är några andra som ska äta på pizzeria istället. Premiärgrilla tänker jag göra en perfekt vårdag när det inte blåser isande vindar. Alfreds födelsedag närmar sig snart också, så kanske kunde passa in då:)

Har städat, tvättat och fixat, så nu känns lägenheten okej igen. Antar att man får göra samma igen efter festen ikväll, men de är sånt man får ta! Hoppas verkligen den här kvällen blir guld. Känner att jag behöver det:) Var år och dar sen jag festade också, så är taggad :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0