Fredag


Skönt, nu är alla recept från den här bloggen överförda till min andra blogg: butterflychick.blogg.se/hannasgodaste

Skönt att ha det lite organiserat. lättare att hitta nu, om man lätt vill se tillbaka på vad man gjort och sen göra recepten igen. Blir väl att ändra kategorierna lite sen eftersom, men inget jag tänker ändra på just nu i denna stund.

Vad hände med vädret? Tänkte precis nästan gå ner med alla vintergrejer i förrådet och så börjar det snöa igen. Nu är jag faktiskt lite trött på all snö och slask. Glömde dessutom ta med skridskorna jag skulle låna av mamma, vilket gör det ännu mindre kul:(

Idag blir det att först och främst städa. Det behövs. Speciellt när man har inte bara en hund, utan två stycken här hemma. Efter det får vi se vad som händer. Känner att jag bara behöver ta det lugnt, det är en sak som är säker.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0