En hektisk dag


Jisses vad jag har varit igång idag. Vaknade, åt frukost och pluggade lite inför tentan som började 14. Gjorde tentan och begav mig sen cyklandes hemåt. Vilket härligt väder det varit idag, från morgon till kväll:) Lite trist att sitta och skriva tenta en sån här dag, men vad gör man inte. Kan ärligt inte säga hur det gick, får helt enkelt se när resultatet kommer. Efteråt tog jag det lugnt en liten stund hemma. Vi gjorde lunch och åt, var välbehövligt. Var länge sen jag var så hungrig och fick blodsockerfall.

Efter ett tag fick vi för oss att ta en sväng till Bergvik:) Besökte Plantagen för första gången här i Karlstad:) Hittade två blommor och lite andra söta grejer:) Alltid roligt:) Så kul när det är vårkänslor i affärerna och sådär, man vill så gärna förnya massor här hemma:) Vad vore en sväng till Bergvik utan IKEA? Inget för mig och Alfred i alla fall, har ju blivit standard vid det här laget;) Där siktade vi in oss på en matta vi tänk på väldigt länge. Så istället för att vela slog vi till:) Även nya glas, en timer, bullformar, och tre nya lampor fick följa med hem:) Har fått upp det mesta här hemma, men är ändå lite kaos kvar. Får bli att städa iordning imorgon, för vet inte riktigt vart dagen tog vägen. Men kan säga att det blev grymt fint och att vi är jättenöjda:) Så nu får vissa saker åka ner i förrådet. Förnya sig behövs ibland:) Kul när det känns nytt och fräscht:) Får ta bilder när det är iordning här hemma, så ska ni få se:)

Nu blir det promenad med Gaj och sen sova, jag är trööööttt!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0