I don´t stop when i´m tired, i stop when i´m done.



Försöker gå vidare med livet som vanligt. Inte som att inget har hänt, men att försöka överleva över huvudtaget, hålla mig över ytan. Gång på gång på gång händer det saker som får en att ta ett steg tillbaka, ofta också när man precis tagit ett steg upp. Men känner att jag verkligen försöker kämpa i allt det svåra som händer just nu. Samtidigt som vissa saker och ting känns tunga, så vill jag också ta vara på det som är bra. Inte alltid det är så lätt att balansera det där, men jag försöker så gott jag kan. Jag försöker, det gör jag.


Kommentarer
Carro

Hör av dig om du vill prata eller bara va. Glöm inte att jag alltid finns här för dig <3

2012-03-16 @ 21:39:39
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/
Hanna

Tack gumman, du anar inte hur mycket det betyder<3

2012-03-16 @ 23:04:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0