Typiskt!!

Krångel hit och krångel dit. Går inte att skicka filer som jag vill, eller så gör det, det men att andra inte kan öppna. Och så var det, det där med boxen, måste köpas en sladd. Massor sånt hela tiden. Varför kan inte saker fungera direkt. Jag bara undrar!

Varit en skön avslappnad dag idag. Det är skit i hörnen, disken växer, hundarna fäller massa hår, behöver alltså städas. Men det tänker inte jag göra. För först och främst ska vi göra precis  vad vi vill och känner för. Spyr på måsten just nu. Vill vara lite tvärtom om trotsa allt det där. Massa måsten finns det alltid gott om ändå. Tänker bara njuta och göra det som faller mig in.


Ska snart ut och gå med Alfred, Ville och Gaj :) Kasta lite boll och sådär också:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0