Take me as i am, or watch me as i go

Sov inte alls bra inatt, helknasigt alltså. Så fort Alfred inte är hemma blir jag mörkrädd och får för mig grejer. Försökte ha Gaj i sängen, så han kunde sova vid mig, men han gillar inte det riktigt tyvärr. Att behöva gå upp innan 8 idag var ju ingen hit heller. Men var ute med Gaj en sväng innan jag åkte till skolan så jag var där vid 9. Där blev det väldigt effektivt arbete, så redan strax efter 13 var jag hemma:) Skönt att det inte blev längre, så hade jag både tid för slappande och fixande innan Alfred kom hem:) Känns som att dagen har gått hur fort som helst och nu är jag jättetrött. Ska nog kolla på ett Glee avsnitt innan jag somnar. Finns nog risk för att jag somnar mitt i, men bra det ändå i så fall. Kan garantera att jag kommer sova bättre den här natten än gårdagen. Ska försöka få Alfred att berätta saga för mig, hoppa hoppas hoppas han gör det;) Hehe, fast brukar aldrig bli så:( Han säger att han har för dålig fantasi för det.



Ni kanske har tänkt på de olika citaten jag brukar ha som titel på mina inlägg? Tyckte det var en rolig grej:) Tycker dem är bra och värda att tänka på. Har inte alltid så stor koppling till innehållet i mina inlägg ibland, men de får vara med ändå:) Kommer att fortsätta med det, så länge jag har några på lager;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0