Sometimes you just need a knew perspective on things

Är nog så man måste göra? Går inte att bli irriterad på folk hit och dit i tid och otid. Just gotta let things go and live whit them. Ibland önskar man bara att andra är smartare och gör likadant.

Alfred åkte för snart tre timmar sen och saknar honom redan. Känns som att halva en själv försvinner var eviga gång han åker iväg en längre tid. Inte roligt alls, men får se det som intensiv plugg time istället. Hur det ska gå med den här tentan det vet bara ödet, men  resonerar så att blir det att jag får göra en omtenta, så är inte det hela världen. Visst det är tråkigt, men vad fasen, jag är bara en pytte liten människa i hela universum. Jag ska i alla fall göra mitt bästa inför fredagen, så ser vi hur det går helt enkelt:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0