Our day

Är helt slut inifrån och ut. Har varit full rulle nu i så många dagar, så jag känner att jag verkligen behöver varva ner. Är så trött så jag vet inte vad. Frågade Alfred nyss om jag var vaken eller om jag sov ^^

Var en hel dag i skolan idag. Hade examination i skolan och sen stannade jag och min grupp kvar och arbetade inför nästa uppgift som ska redovisas nästa vecka. Här är det ingen vila inte. Får ta vara på de stunder man verkligen kan vila. Nu tänkte jag titta på något Glee avsnitt kanske, eller så blir det att jag somnar. Får väl se hur der blir.


Idag har jag och älsklingen varit förlovade i 1/2 år :)♥ Love you sweetie♥ Det firas inget särskilt, blir väl hålla varandra i handen när vi sover eller så. Räcker gott och väl. Speciellt om man är så trött som jag är nu.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0