Myskväll:)

Åkte ner till stan för lite tid med Jenny och Viktoria:) Blev att äta god mat på Olearys och tjöta om allt och inget i några timmar:) Alltid trevligt:) Gick så fort bara. Tiden springer iväg när man har roligt, som man brukar säga. Tycker det är så roligt att göra lite saker utöver det vanliga med jämna mellanrum:) Blir liksom lite guldkant på vardagen. Får hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång vi ses! Får även hoppas det fina vädret håller i sig, så man kan grilla till veckan som kommer:) Det vore något det:)

Nu väntar jag på att Alfred ska komma hem, borde vara när som helst nu. Han och en klasskompis skulle egentligen ha sovit där, men eftersom det inte är en vardag så fick dem inte tag på nyckel till de rummen man kan låna. Fick bli att åka hem istället och strunta i morgondagen (eller ta igen den någon annan gång). Var dumt för dem, men undrbart för mig, så slipper jag sova själv :)




Kommentarer
Carro

Yes det kunde jag ha gjort. Men kände inte för att vara ute bland folk då jag hade vart det hela dagen.

2012-03-25 @ 08:12:23
URL: http://amillionthoughts.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0