Lördag

Vad skönt det har varit med lördag, har njutit fullt ut, det måste man extra mycket när det är helg. Har hunnit med rätt mycket idag, fast inte sådär så man blir jobbigt stressad. Städade rätt mycket igår, så behövdes inte så mycket idag. Blir att ta det sista imorgon. Hann göra matlistor förut och även åka och handla. På dagen var det skönt väder, fast lite väl blåsigt. Carro följde med:) I slutet släppte vi hundarna, där fick dem springa av sig:) Blev att dem lekte med en fransk bulldog vid namn eskil också:) Eskil med de söta öronen:)

Melodifestival finalen var det idag också:) Något jag aldrig missar! Något som hör till varje år:) Någon gång skulle jag väldigt gärna vilja vara på plats i Globen för att se det:) Tyckte det var en bra låt som vann. Men hade fler andra som hade kunnat vinna också, enligt mig. Nu ska det bli spännande och se Eurovisionfinalen också:) Can´t wait:)


Nu är det inte många dagar kvar tills Ville åker hem. Kommer nog kännas konstigt. Han är så mysig, men ändå brötig, tyst, men ändå inte. Han skulle kunna vara här längre, men gissar på att Linnéa inte kan vara utan honom, så är väl bäst han får komma hem igen. Kommer nog kännas tomt i sängen. Han vill alltid ligga i sängen och sova. Helst med oss också och gärna i mellan oss, under täcket. Nästan så att man får sova med full mundering på, för att inte få rivmärken och så. Bäst kommer vara att slippa hans hemska pruttar!!! Haha. Tur att inte Gaj lägger av sånna dunder pruttar;) Nu blir det att gå ut på en kvällspromenad, sista för idag. Sen blir det kanske film:) Jag och Alfred kollade på Stargate continuum igår, riktigt bra:) Idag blir det ännu en bra film hoppas jag:)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0