Just take one step at a time, that′s really all you can do

Hej och hå hur saker och ting kan vända. Efter en svacka igår med sämre humör med mera, så är jag back on track idag. Varit full rulle från morgon tills nu. Kommer nog vara så hela dagen. Både jag och Alfred gick upp innan 8, för att vara på Livskraft strax efter halv 9. Där visade en instruktör oss runt och gjorde hälsoplaner med oss. Så nu är jag och Alfred medlemmar där:) Finns både massor med olika pass och gym :) Så tror detta kommer bli bra:) Ska boka tid för oss båda med en annan som jobbar där sen som ska hjälpa oss med individuella gym-scheman och sådär:) Ska bli spännande att komma igång:) Har tränat på gym förut, men det var ju ett tag sen. Ett lite mindre gym fast med ändå bra utbud, det gillar jag:) Samt att det är nära, så man slipper lägga pengar på busskort eller bensin. Därför passade Livskraft oss perfekt:) Har en del klasskompisar också som tränar där, så kan träna med dem också, kul:) Finns även ett till Livskraft gym vid Karolinen, så dit kan man ju åka någon gång om man vill också:)

Har hunnit med massor med annat idag också. Gått med Gaj, borstat honom, dammsugit lägenheten, bytt alla påslakan, örgott med mera i sängen och småfixat med massa annat:) effektiv dag känner jag:) Nu blir det att äta lite rester, för att senare ta tag i disk och plugg. Kommer nog sova gott inatt efter den här dagen är slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0