Helg i Skövde:)

Nu är jag inne på sista dygnet här i Skövde. Har varit skönt att komma bort från Karlstad med allt pluggande, för att ta det lite lugnt. Har träffat mamma, Linn, Frida, Mormor och morfar, samt alla hundarna. Vi har umgåtts, gått på stan, klippt mig med mormor, spelat spel och massor mer. Allt har inte varit rosor och gröna skogar, men så är det ju också ibland. Saknar Alfred, är inte van att vara borta från honom så länge. Har ju bara varit några dagar, men senast vi var borta från varandra så länge, var för flera år sen. Ska bli kul imorgon när jag kommer hem, för då är Ville hemma hos oss också:) Ska bli kul att ha honom hemma:) Han är så mysig:)

Leo sötnosen är mysig han också, tyr sig till en hela tiden och vill mysa. Riktigt älskvärd hund:) Kommer kännas tomt när jag åker ifrån alla, men samtidigt skönt att komma hem till alla ens saker och sådär.

Idag blir det att åka hem till mormor och morfar och umgås med dem lite mer:) Är fint väder också, så kanske blir lite fixande i trädgården och så:) Tycker det är så kallt här bara. Kände att jag borde tagit med min tjocka jacka, men men. Får låna något av mormor i så fall:)

Har suttit nu på morgonen och kollat i olika bloggar och inredningssidor med mera. Riktigt kliar i fingrarna. Så otroligt mycket man skulle vilja ha:) Två tips är Mikadesign.se och HM home:)


Idag är det min och Alfreds 7år och 2månaders dag, om man ska vara petig, hehe ;)
Om två dagar har vi varit förlovade i 1/2 år:)♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0