:)

Har varit en jättebra dag:) Vi åkte mot Bergvik förut, handlade lite mat, köpte lite fynd. Hittade två jättefina tröjor och två ringar för 150kr:) Vi var även på Ikea en sväng, kände att vi var i akut behov av lakan, så vi köpte två stycken i roliga färger:) Hittade även lite fler grejer.

Nu håller jag på att baka bullar. Blev lite sent här med allt vi gjort idag, men det gör inget. Kul att kunna ta med fika till Skövde imorgon:) Är så glad för att träffa alla så kommer säkert börja gråta direkt när jag ser dem imorgon. Blir att jag stannar till måndag:) Sen på måndag när jag kommit tillbaka ska både jag och Alfred på sommarjobbs intervjuer här i Karlstad:) Så det håller vi tummarna för:)



Kommer ni ihåg de där underbara överstrykningspennorna jag köpte för ett tag sen? De höll inte så länge... :(
På det sättet var de väldigt dåliga. Så fick slänga dem och köpa nya. Men den här gången blev det vanliga, men gillar dem väldigt mycket ändå:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

butterflychick

Everyday is an opportunity to make a new happy ending! :)

RSS 2.0